VIRAL !!! Sekali main RM300 !!! Pelajar Perempuan Tingkatan Dua mengaku bersetubuh 35 kali !!! Sungguh Mengejutkan !!

Sekali main RM300! pelajar perempuan tingkatan 2 mengaku bersetubuh 35 kali  | Seorang gadis berusia 14 tahun melacurkan diri sendiri sebanyak 35 kali hanya kerana ingin membeli sebuah telefon pintar.

Laporan itu memetik kenyataan Ketua Penolong Pengarah D7 Bukit Aman, Datuk Rohaimi Md Isa, kes terbabit merupakan antara kes perdagangan seks yang melibatkan pelajar bawah umur pada tahun lalu.

Berdasarkan risikan polis, pelacur tempatan bawah umur menawarkan perkhidmatan mereka serendah RM300, kata beliau.

Sebahagian daripada bayaran itu akan dibahagikan kepada anggota sindiket.“Ini bermakna, gadis berusia 14 tahun itu hanya akan memperoleh sebanyak RM150 untuk bahagiannya,” kata Rohaimi.

“Bagi mendapatkan telefon pintar yang bernilai sekitar RM5,000,-eberita.org

 

PANDANGAN PENULIS

jika kita lihat apa yang berlaku hari ini sangat menakutkan dan mencabar. Disaat ibu bapa sibuk bekerja mencari nafkah anak perempuan juga sibuk menjual badan demi mendapatkan kehendaknya dengan menjadi pelacur muda. Sangat malang dan kecewa.

Bayangkan jika inilah ciri-ciri hantaran perkahwinan  RM20,000 ? apa perasaan anda sebagai suami? sudahlah lebuh RM20,000 5 – 6 tahun video seks isteri pula tersebar dikendurikan. Semoga kita semua dapat berfikir secara waras sebelum melakukan sesuatu perkara yang tak sepatutnya

 

PUNCA REMAJA MELAYU ROSAK AKHLAK

Remaja merupakan pemangkin kemajuan sesebuah negara. Masa depan sesebuah negara itu berada di tangan mereka. Merekalah yang akan menggantikan generasi terdahulu untuk menerajui dan membangunkan negara. Bak kata pepatah, “di mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi”. Jika elok remaja, maka eloklah masa depan sesebuah negara itu, tetapi jika rosak remaja, maka rosaklah masa depan sesebuah negara itu. Oleh itu, golongan remaja yang cemerlang sangat diperlukan untuk membentuk sesebuah negara yang berjaya. Malangnya, keruntuhan akhlak dan moral remaja semakin menjadi-jadi marcapada ini. Antara sedar dan tidak, gejala semakin kritikal dari hari ke hari. “Tend-trend” songsang yang tumbuh “seperti cendawan selepas hujan” menandakan gejala ini semakin teruk.

Terdapat banyak punca yang menyumbang kepada runtuhnya akhlak remaja
1) pengaruh rakan sebaya
Menurut kajian, ketika usia remaja, seseorang itu lebih rapat dengan rakan sebaya berbanding keluarga. Oleh itu., rakan sebaya sangat mudah mempegaruhi seseorang remaja itu samaada ke jalan yang benar atau ke jalan yang songsang. Para remaja ini akan saling cabar-mencabar dengan rakan sebaya untuk melakukan sesuatu, walaupun mereka tahu perkara itu salah. Oleh kerana “darah muda” remaja yang pantang dicabar akan melakukan perkara itu untuk membuktikan kehebatan mereka, walaupun mereka tahu perkara itu berbahaya dan sia-sia. Bak kata pepatah, “manang jadi arang, kalah jadi abu”.

2) kesibukan ibu bapa
Lumrah ibu bapa ialah mendidik dan mengasuh anak-anak supaya menjadi orang yang berguna, tetapi, kesibukan mereka menghalang mereka untuk menjalankan tanggungjawab mereka terhadap anak-anak. Oleh itu, anak-anak akan terumbang ambing dalam dunia mereka dan seterusnya akan sesat dan memilih jalan yang songsang. Kesibukan ibu bapa juga menghalang mereka untuk mengambil tahu aktiviti anak-anak dan seterusnya membiarkan anak-anak bebas melakukan apa sahaja tanpa pengetahuan termasuklah melakukan aktiviti yang salah. Ibu bapa ini hanya akan tersedar ketika anak mereka sudah teruk. Bak kata pepetah, “sudah terhantuk, baru tergadah”.

3) pengaruh media massa
Pada zaman yang serba moden ini, media massa merupakan satu keperluan dalam kehidupan seharian. Media massa ini banyak memberikan kebaikan, tetapi juga boleh mempengaruhi seseorang terutamanya golongan remaja ke arah negatif secara diam. Bak kata pepatah, “seperti api dalam sekam”. Cerita-cerita yang berunsurkan keganasan malah seks banyak ditayangkan oleh media massa. Cerita-cerita sebegini dapat mempengaruhi dan merangsang remaja untuk meniru aksi-aksi negatif itu, dan hasilnya, keruntuhan akhlak remaja semakin menjadi-jadi.

4) sifat semulajadi remaja juga senantiasa ingin mencuba sesuatu yang baru
Walaupun pada awalnya niat mereka hanyalah untuk mencuba, tetapi lama-kelamaan mereka akan ketagih dan terus terjebak ke dalam aktiviti haram itu. Remaja yang ketagih akan melakukan apa sahaja termasuk melakukan jenayah untuk melakukan aktiviti haram itu dan seterusnya menyebabkan akhlak mereka bertambah rosak.

Antara langkah-langkah yang dapat diambil untuk mengatasi masalah ini ialah ibu bapa memainkan peranan mereka. Ibu bapa merupakan orang yang membesarkan mereka dan paling mengerti dengan perangai dan hati budi mereka. Oleh itu, ibu bapa semestinya dapat menasihati mereka dan menarik mereka ka pangkal jalan. Selain itu, ibu bapa haruslah mendidik anak mereka dari awal kerana bak kata pepatah “melentur buluh biarlah dari rebungnya”.

Selain itu, pihak kerajaan seperti Kementerian Penerangan hendaklah memainkan peranan dengan memastikan setiap rancangan yang disiarkan sesuai untuk tontonan umum dan tiada unsur-unsur kaganasan atau seks. Selain itu, rancangan-rancangan yang dapat membentuk jati diri dan kerohanian juga hendaklah diperbanyak untuk membentuk jati diri dan membaiki akhlak remaja.

Antara langkah lain yang dapat diambil juga ialah mengadakan aktiviti yang dapat membentuk akhlak remaja seperti aktiviti kemasyarakatan dan sebagainya. . Melalui aktiviti sebegini, para remaja dapat memantapkan akhlak mereka di samping dapat melakukan sesuatu yang berfaedah dan tidak membuang masa. Bak kata pepatah, “sambil menyelam, minum air”.

Kesimpulannya, para remaja merupakan peneraju masa depan sesebuah negara. Oleh itu, remaja hendaklah diberi perhatian penuh dan diberi pimpinan agar mereka tidak sesat ke arah yang songsang supaya masa depan mereka sentiasa cerah.

sumber:  http://helangmerah.com

Lelaki Melayu punya punya kecil, bila masuk tak rasa! – luahan melayu dah dah rasa ‘barang’ besa

Lelaki melayu punya punya kecil, bila masuk tak rasa! – luahan gadis melayu dah dah rasa ‘barang’ besar | korang tahu tak kenapa kahwin kontrak itu diwujudkan? kita sepatutnya sebelum kahwin kena test dulu. I tak minat lelaki melayu sebab lelaki melayu dah la kecik sembang besar macam elektrik kembang macam cendawan hutan di belantara

Depa punya sembang tu KLCC pun boleh tumbang. Tapi bila depan-depan besar jari anak je . Lepas tu dah la tak tahan lama. dia punya kecik sampai masuk pun tak rasa. Abng dah masuk belum bang? dah-dah sayang dah tapi memang tak rasa langsung

macam saya ni taste cainis. Coz cainis ni dah la besar tahan lama dan kemas. Tak de pun serabut garu-garu. Orang melayu ni sembang kemas tapi barang besar ni je ( jari anak) korang saksikan video tersebut hingga habis

Serius!! jika dilihat dari video yang dikongsikan oleh gadis melayu ini ternyata beliau sudah biasa melakukan penzinaan dengan bukan islam dengan alasan lelaki melayu kecil , tak tahan lama.

siapakah suami yang malang yang bakal berkahwin dengan wanita ini nanti yang gayanya seolah-olah berkali-kali di cucuk lelaki belang?

apapun penulis kongsikan tips untuk tahan lama buat suami yang asyik tewas

Panduan dan teknik tahan lama ini diperlukan oleh ramai suami yang menghadapi masalah gagal tahan lama atau pancutan awal ketika melakukan seks. Panduan dan teknik tahan lama sering menjadi bahan carian di google, yahoo dan juga bing.

Mereka mencari maklumat bagaimana cara berkesan, tips hebat, juga panduan dan teknik tahan lama. Tidak ketinggalan ada juga yang mencari di enjin carian maklumat berkaitan gel tahan lama, produk tahan lama dan lain-lain berkaitan untuk tahan lama ini.

Panduan dan teknik tahan lama ini akan menjelaskan bagaimana cara, tips berkesan, rahsia dan kaedah untuk bertahan lebih lama dalam hubungan seks mereka. Ramai suami yang menghadapi masalah pancutan pra-matang, atau pancutan awal ini.

Suami yang gagal untuk bertahan lama ini akan menyebabkan isteri gagal mendapat kepuasan yang sewajarnya dalam hubungan seks mereka.

Oleh yang demikian, marilah kita pelajari dan fahami panduan dan teknik tahan lama yang boleh kita amalkan untuk demi kebahagiaan rumahtangga suami dan isteri.

Petua Untuk Melambatkan Pancutan Air Mani

Pilihan 1: Dapatkan gambir kudat atau gambir sarawak dengan sedikit air dan kemudian sapukan di bahagian kepala zakar sahaja. Jangan sapukan terlalu banyak kerana ini mengakibatkan zakar terus tegang tanpa memancutkan mani dalam masa yang amat panjang. Sapukan kira-kira 20 minit sebelum jima’.

Pilihan 2: Sediakan 10 butir biji kapas dan satu sudu minyak jarak. Tumbuk biji kapas hingga lumat dan gaulkan bersama minyak jarak hingga sebati. Sapukan minyak ini pada zakar dengan mengurutnya perlahan-lahan 5 hingga 8 minit sebelum jima’.

Pilihan 3: Ambil sedikit kacang kulai hitam (biasanya dijual di kedai jamu atau ubat Cina) dan tumbuk hingga lumat. Campurkan dengan sedikit air hingga sebati dan sapukan sedikit pada zakar dengan mengurut perlahan-lahan 5 hingga 8 minit sebelum jima’.

Pilihan 4: Ambil hampedu kambing atau ayam jantan yang baharu disembelih. Pecahkan dan lumurkan pada zakar hingga rata lebih kurang 2 hingga 5 minit sebelum jima’.

Pilihan 5: Ambil kuning telur, bubuh sebuku bawang merah, sebuku bawang putih, campur sedikit air. Jerangkan sehingga mendidih. Makan di waktu Asar sebelum makan petang.

Pilihan 6: Ambil hempedu ayam jantan. Gosokkan disekitar lubang zakar serta sekelilingnya kira-kira 5 minit sebelum jima’.

Pilihan 7: Ambil bawang merah secawan, sebiji kuning telur, hancurkan bawang merah, kacau dan minum 3 pagi berturut-turut. Petua ini akan dapat menolong memekatkan air mani, dengan pekatnya air mani maka akan lebih lewat ia keluar.

Pilihan 8: Ambil limau purut dan lada sulah, pipis halusdan makan semasa mahu berjima’.

Pilihan 9: Makan hati kambing yang di ‘kasi’, ia dikatakan boleh menahan mani.

Pilihan 10: Ambil segengam akar pinang muda (2 tahun ke bawah), rebuskan bersama segengam daun tapak gajah (bentuk seperti tapak gajah dan selalu dijumpai di pinggir hutan) sehingga air tinggal setengah daripada periuk. Tapis dengan kain dan embunkan semalaman. Sebelum diminum, digalakkan mengunyah asam keping untuk mengurangkan rasa payau. Amalkan sehari sebelum berjimak.

Pilihan 11: Apabila sahaja rasa air mani itu hendak keluar, tariklah nafas anda sepanjang yang anda mampu dan apabila ada rasa hendak keluar, tarik lagi nafas. Lakukan hingga seterusnya. Cara ini anda akan dapat menikmati jima’ yang lebih lama

Demikianlah perkongsian mengenai panduan dan teknik tahan lama yang boleh para suami amalkan.

Dengan mengamalkan salah satu atau beberapa panduan dan teknik tahan lama ini diharapkan para suami dapat memberikan kepuasan seksual kepada para isteri.

Sumber: babab.net

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*